Testy, quizy

Jesteś w:

Megatest w liczbach

Liczba testów: 4782

Rozwiązanych testów: 4683071

Liczba użytkowników: 91106

Gości on-line: 139

Nasi partnerzy

Radio PolskaStacja.pl:

ps.jpg

Sklep Lacoste24.pl:
lacoste.png

Stolice Świata

Liczba pytań: 30
Próg zaliczenia: 26/30
Ocena testu: Jeszcze nie oceniono
Data dodania: 2009-07-30

Uwaga jesteś niezalogowany - rozwiązujesz test bez rankingu!
Zaloguj się lub zarejestruj za darmo!

LICZBA GRAŃ: 7694 GRAM

Podziel się:

Komentarze (29)

Załóż konto z avatarem
Nick*
Komentarz*
Podaj wynik równania 5-3= *
2014-04-08 14:09:34 ~alexi 29/30 calkiem fajny test
2013-07-03 15:52:20 madridista 18/32 . 60%
2013-04-10 22:48:28 szaramateria6 :) przesadziłeś z progiem dziadku!
2012-12-26 17:12:22 ~Thomas 30 :) Prościzna
2012-05-27 10:21:18 ~mistrz zajebiscie latwy
2012-05-24 22:16:38 marcin273 Bardzo trudny test.
2012-04-02 19:41:09 ~Mariuszek 29/30 [ tylko kanarów nie wiedziałem ] , ale teścik spoko - nawet całkiem prosty :) pozdro
2012-02-07 15:17:23 jasiu1 26/30 :P
2012-02-05 12:50:28 silverQueen 25/30 :(

uwaliłam stolice Afryki ;(
2012-01-17 12:02:42 sernikkk 19/30 całkiem trudne ;d
2011-11-26 22:49:48 ~ben 30 prawidlowych odp. :D!
2011-08-09 12:43:43 aisza77 29/30 :D
2011-05-08 14:37:31 PeterWeter 29/30, pomyłka chyba tylko przy stolicy Kamerunu ;)
2011-02-16 14:10:36 ~ZIOMEK 31/20 :_)
2011-02-12 15:44:42 ~m@riu$z 30/30 bulka z masłem tylko z Konakry miałem miałem lekką niepewność ale powinni jak z całego świata to powinni dawać mniej znane stolice a nie Rosji czy Rumuni.
2011-02-08 20:28:19 ~nikola 30/30 . ;D
2011-02-03 18:41:24 ~zdzisław Próg zaliczenia: 26/30
2011-02-03 09:59:17 badijagi Prawidłowych odpowiedzi: 23
Błędnych odpowiedzi: 7
2011-02-02 15:13:17 ~Quizoholiczka 16/30 xD
2011-01-31 15:29:45 Sabathoner 28/2 Jestem Harcorem