Testy, quizy

Jesteś w:

Megatest w liczbach

Liczba testów: 4804

Rozwiązanych testów: 4931512

Liczba użytkowników: 104485

Gości on-line: 145

Nasi partnerzy

Radio PolskaStacja.pl:

ps.jpg

Sklep Lacoste24.pl:
lacoste.png

Czy pamiętasz te bajki

Liczba pytań: 35
Próg zaliczenia: 33/35
Ocena testu: Jeszcze nie oceniono
Data dodania: 2010-12-09

Uwaga jesteś niezalogowany - rozwiązujesz test bez rankingu!
Zaloguj się lub zarejestruj za darmo!

LICZBA GRAŃ: 23282 GRAM

Podziel się:

Komentarze (191)

Załóż konto z avatarem
Nick*
Komentarz*
Podaj wynik równania 2*1= *
2011-01-08 20:37:24 ~sonnyxDdemiiii xD
2011-01-08 19:49:10 ~patka17 32/35
2011-01-08 19:30:10 ~00 27/35
2011-01-08 18:50:47 ~Lila Haha! 35/35
2011-01-08 17:23:48 ~Lila 34/35 wymiatam! :D
2011-01-08 17:15:26 ~Paulaa 33/35 xD
2011-01-08 16:49:10 majla123 Zabrakło mi tylko jednego punktu do zaliczenia:(
2011-01-08 16:46:20 ~girll . połowy tych bajek nie znałam . ja nie oglądałam Pszczółki Mai , bo to jest [cenzura] , tak samo jak Rucajs ! to są [cenzura] bajki ! fajne jak już to Top Cat , Scooby Doo , Flinstonowie , Tom I Jerry i kilka innych , a tak to puste jak nie wiem .
2011-01-08 15:33:28 ~heh...(= a dobra jestem 33/35
2011-01-08 15:21:13 ~littleliar niektóre nie były a z tak trudne ;d
2011-01-08 15:14:28 ~Paula xddd
2011-01-08 15:14:25 ~LiLo 34/35
wow!
2011-01-08 14:58:22 ~xxx 33/35
2011-01-08 13:08:35 ~Jagudka01 26 oh to pech :(
2011-01-08 12:59:47 Ala97 35/35

;)
2011-01-08 12:55:32 ~ladygaga2010 35
2011-01-08 12:45:48 ~keejsza 33/35 xd
2011-01-08 12:44:35 ~Cacek 35/35 myslalam ze to bedzie cos trudniejszego... :/
Top Cat leci o północy na boomerangu :D
2011-01-08 12:35:15 ~Yo 34
2011-01-08 12:11:01 kalipsoo o cholera nie zaliczyłam...:/