Testy, quizy

Jesteś w:

Megatest w liczbach

Liczba testów: 4796

Rozwiązanych testów: 4869505

Liczba użytkowników: 100226

Gości on-line: 151

Nasi partnerzy

Radio PolskaStacja.pl:

ps.jpg

Sklep Lacoste24.pl:
lacoste.png

Czy jesteś alkoholikiem?

Alkoholizm to choroba polegająca na utracie kontroli nad ilością spożywanego alkoholu. A czy Ty jesteś alkoholikiem? Sprawdź to.

UWAGA!
 
U NAS NIE MUSISZ WYSYŁAĆ SMSÓW PO 30 ZŁ
WYNIK POZNASZ CAŁKOWICIE ZA DARMO

LICZBA GRAŃ: 200571 SPRAWDŹ SIĘ

Podziel się:

Komentarze (575)

Załóż konto z avatarem
Nick*
Komentarz*
Podaj wynik równania 1*7= *
2011-04-09 16:11:59 ~ja pijcie wiecej zeby inni mieli mniej:P
2011-04-08 23:06:05 ~mbs;) hehe jestem alkoholiczka
2011-04-01 10:49:41 ~Edzia1612 Zmierzam w stronę alkocholizmu...
Jak ja powiem to mamie?? :D
;)))
2011-03-30 17:37:00 ~misia hmm... wyszło mi że powoli zmierzam w stronę alkoholika hehe ;))
2011-03-22 21:02:30 rubisia12 Super teścik.. ;)
2011-03-21 22:21:00 ~chudy Alkohol jest dla ludzi
2011-03-10 13:55:58 ~gogo pijcie a będzie wam dane...
2011-02-25 13:38:51 ~papryczka888 Super stronka
2011-02-24 19:27:11 ~Jjak :)
2011-02-24 00:14:47 ~aylit Alkohol jest dla ludzi:)
2011-02-22 19:47:56 ~niuniek z alkoholem trzeba walczyć a najlepiej go zniszczyc:D
2011-02-21 12:01:25 ~Twardziel Alkoholizm dotyczy tylko mięczaków.
Każdy facet, który ma jaja (charakter) potrafi przestać pić w dowolnej chwili.
Pozdrawiam facetów z jajami.
2011-02-21 11:54:35 ~prawie alk... pzdr .... dla wszytkich pijacych nadmiernie ...walczmy z alkoholizmem pijmy wiecej aby inni mieli mniej...:))))
2011-02-21 11:07:25 ~kocica :) niestety byłam już na terapi alkoholowej ,, masakra . To jest tylko pranie mózgu , terapełci też piją na umór , totalna porażka :)
2011-02-21 08:25:50 ~Jack alkoholizm in progress.... please wait... :)
2011-02-21 08:11:37 ~tete Taki mam wynik, że nic, tylko się upić "w trupa".
2011-02-20 23:50:59 ~Rym cym cym Rym cym cym :D
2011-02-20 22:25:35 ~wru pije codziennie i jest mi z tym dobrze
2011-02-20 21:18:56 ~teo moze bedzie dobrze
2011-02-20 20:57:09 ~tasia2988 codziennie sączę piwko...